wtorek, 17 lipca 2012

Chrzest cz.II

,,A może tak?'' -złapała się za nos.
,,A może tak?'' -wskoczyła na siostrę.
,,A może tak!'' -przytuliła się do mnie i nie chciała już puścić.

Tak wygląda zabawa w fotografa z księżniczkami. Znów z użyciem lampy błyskowej (,,ech, Zuziu'' Strasznie, strasznie nie lubię używać lampy. No.. chyba, że byłabym posiadaczką tej. Pomieszczenie było tak ciemne, a dziewczynki tak rozbrykane, że nie widziałam innego wyjścia..)
Nie mogłam się zdecydować i wybrać najlepszych. Może dlatego, że nie są idealne, nie można ich nawet poddać żadnemu kryterium.. nie nadają się.. ale te uśmiechy, błyski w oczach, zabójcze miny! Musicie sobie wyobrazić, jaka byłam wymęczona.. warto było ;)

Mała Mi
Chuda i czekoladowa.
To jest SŁODKIE.
Roszpunka. :)
Prawda, że to jedne z najpiękniejszych oczu na świecie?
Ktoś się do mnie tulił i chciał polizać obiektyw.. nie, niczym nikogo nie karmiłam. To nie moja wina..
Pocahontas? :)
Ali chciała nas przerazić.. cóż, nas tylko rozbolały policzki. :)