niedziela, 1 lipca 2012

Do roboty!

Nie mogę się zebrać, żeby usunąć wszystkie śniadaniowe wpisy. Dlatego zrobiłam sobie kolaż. A w zasadzie to dwa kolaże. Pomoże mi 96 razy wcisnąć usuń.
Wszystkie najlepsze śniadania w dwóch obrazach. O, to jest pomysł. Gdy zatęsknię, otwieram post z pierwszego lipca i widzę jakimi śniadaniami raczyłam się przez cały pierwszy rok ogólniaka. Czasami trzeba coś skończyć, żeby zacząć lepiej.. od nowa, z innymi zamiarami, planami, a może truchtając cichutko po ciemku gdzieś, przed siebie, ze świadomością tysiąca niespodzianek na niewyraźnej drodze.

Proszę bardzo, efekcior. Najlepsze eozynowe śniadania:


13 komentarzy:

  1. wszystkie genialne i przepyszne :D w życiu nie zdecydowałabym się co wybrać! chyba, że wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam bym wybrała ciasta! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem coś musi się skończyć, by zaczęło się nowe i lepsze ! :*
    ja pracuję nad zmianą mojego życia, stawiam krok po kroku...i są efekty !
    A Twoje śniadania zawsze lubiłam, wiesz o Tym :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pysznych placków, owsianek i innych cudów! Przez Ciebie jestem głodna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim wszelkie owsianki, kaszki i puddingi :) mmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej urzeka mnie ta słodka lasagne. Muszą jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śniadania były świetne , szkoda ,że rezygnujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam ten dzień, kiedy opadła mi kopara na widok Twojej słodkiej wersji lasagne <3
    Odwiedzaj nas! :* Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mozna wiedzieć dlaczego ucinasz ten etap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś naskrobać wieczorem, albo rano.

      Usuń
  10. Każde z osobna prezentuje się przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ci wyszeł. a co jest na 3 zdjęciu od lewej na pierwszym kolazu ?Jakies fajne ciacho ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o pierwszy kolaż, to sernik w wersji light. ;p
      Oto przepis:
      http://soulcakes.blogspot.com/2012/04/lekka-rosa.html

      Usuń