sobota, 3 marca 2012

O mnie?

Zostałam wybrana przez Olę, Oleńkę, Olunię, Oleczkę, Olelelalle (strasznie lubię to imię Olu). Mhmhm. O faktach już pisałam, więc będzie tylko zabawa z pytaniami.

Największe osiągnięcie?
Chyba to, że się podniosłam. Po dużym upadku. Że dałam radę ze wszystkim co mnie spotkało i mam nadzieję, że więcej nie spotka. Never (never ever ever ever) again.

Ulubiona piosenka?
Od Bona Ivera ,,Skinny Love'' ♥ przez Florence & The Machine (wszystkie, wszystkie) i Ostatniego Mohikanina, Evanescence (bez gadania) Everybodys Fool aż po S.O.A.D (moją wielką miłość) no nie wiem, np. Atwa (i najwspanialszy czas w moim życiu)

Który posiłek?
Śniadanie, no raczej!

Nie mogę się obejść bez..
.. Kawy, laptopa i dobrych filmów przynajmniej 2x w tygodniu

Boję się..
..przyszłości, z różnych powodów i publicznych wystąpień (najlepiej gdy nikogo nie znam, nikt nie zna mnie)

Ulubiony film?
Chyba sobie żartujesz.

W miejscu gdzie mieszkam, uwielbiam..
..Kuchnię babci. No dobra, podłogę bym wymieniła. Jednak to miejsce jest przesiąknięte jej miłością do wnuków. I wiedzcie, że takiej drugiej babci nie ma NIGDZIE. Spytajcie o to każdego Chojniczanina, wszyscy ją znali (nawet koleżanki z okolic mojego miasta oO) i wszyscy to potwierdzą. Była wyjątkowa i jestem dumna, że była MOJĄ babcią i pichcę w JEJ kuchni!

Trzy życzenia:
Trzy to za mało. Będzie więcej.
  • Bym ja i moi bliscy byli zdrowi, wstali na nogi.. dosłownie i w przenośni.
  • Znaleźć siebie, tą prawdziwą (czuję, że jestem bliżej) i wyjść na prostą, ze wszystkim.
  • Bym mogła dać dzieciom/ wnukom tyle ciepła co moja babcia dała mi. (Buhaha, wyobrażacie sobie Sue-babaduszkę?) I dać im to, czego ja nigdy nie miałam, spokojnego dzieciństwa.
  •  Kontynuować naukę angielskiego, może jakieś studia lingwistyczne? Zakochałam się w tym języku i niestety w tym roku zaniedbałam moją miłość. Muszę się wziąć w garść.
  • Tak, też chcę zwiedzić Paryż + Toskanię, z moją mamą, bo ma na tym punkcie fioła.
  • No i ewentualnie wygrać w totka.

Lubię w sobie.,
.. dopiero się tego dowiem.

Za 10 lat..
.. Chcę projektować mój dom i ogród. No, może trochę wcześniej.


Lorente & Kikimora. Jakbyście znalazły wolną chwilkę.. ;)